Hemma!!!

hejhej bloggen!!
nu sitter jag här framför datan o lyssnar på musik o chattar med mina sötnosar på msn (utan smink :O)
har varit med min syster/elsa idah,hon sov här,vi har typ varit med varann hela veckan:D:D
skit kul!!! o idah kommer min andra syster hem (hanna) från danmark:D vi ska typ göra nått :):)
det ska bli jätte kul:D:D<333 har inte varit med henne på jätte länge,det känns som att min andra halva saknas när hon inte e här:) det gör ont i hjärtat när jag inte e med min älskling:):):):)<333333 saknar dej gumman <333


skulle egentligen va med amanda min sötaste sötnos o emma min gullunge,fast det gick inte så det suger:(
fast vi ska göra nått nån annan gång :D saknar er gumman:):)<333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0