new moon med tjejerna :D <3

hejhej bloggen :D den va skit skit skit skit skit skit skit skit skit skit bra :D asså jag o emma o amanda dog seriöst dom e ju så jävla fucking snygg,asså edward cullen=min älskling o jackob=seeeeeeeeeexig:P
asså slutet va skit konstigt o dåligt:( ska inte säga för mycket det är ju skit många som inte har sätt den :)
men slutet va så jävla gulligt också:):):) men asså jag o tjejerna dog när vi såg edward för första gången :P o jackob också :D:P asså vi blev fan kååta :P seriöst driver inte:P sen på vägen hem så köpte vi en står redbull, jag blev typ full:P hahahahahahhahahhahahhahahahahahahaha:P sen köpte vi två till:P asså stora redbull o så köpte jag typ 6,7 extra tuggummin jag o emma e beroende:P o när hon tog 6 sex stycken så spotta hon ut dom:P men nu sitter jag hos emma dom plattar mitt afro hår:P ska till amanda sen:) ska sova där:) hon e min älskling:)<3 gumman skulle inte klara en dag utan dej :)<3 men det e jobbigt att jag bor i bromma o hon i fucking hanninge :/
men aja sånt e livet:) men första gången jag o amanda träffades va i sälen,min pappa e hennes mammas chef:P
men aja så sa jag hej ellinor o hon hej amanda o sen var vi barnvakt till hennes bror albin,o sen städa vi min brors rum o hans kompisar,jag fick ta hand om deras kallingar :´( :S skit äckligt men vi gjorde det skit snyggt:P o min bror gavs 200 hundra spen o det skulle nordan också göra men han har inte gjort det än o det har fan gått 2 år :S:P det va fan som att vi va typ nämnda för varann:):)<33 älskar dej gumman:D
o första gången jag träffa var för typ några månader sen,jag va hos amanda o sen kom emma,vi typ också nämnda för varann,vi snacka fett mycket eller kanske inte första gången men utan andra:D då börja vi snacka som fan:) älskar dej också gullet :D <333 vi kan göra nått nån annan gång igen,vill inte åka hem imorn:D:D:D:D <33 men aja nu har jag skrivet som fan:P hejdå pussokram gullungar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0