allt möjligt:P

hejhej bloggen!!!
idag har jag varit med kevin o matte,vi va hos kevi :D vi kolla på the groudge:P (tror det stavas så iaf:9)
man ska inte titta på skräckis med dom:P,dom e fna räddar än mej:P
jaa va med dom igår också:P vi kolla på freddy vs jason............ skit äcklig,jag trodde att jag skulle dööö!!!!!!:p
iaf så börjar skolan imorn igen -.- hatar skolan det e så jävla booooooooring,men det e ju kul att träffa polarna:P
snart så ska jag ta svin sprutan -.- gillar inte sprutor men jag e inte rädd eller nått men jag tycker att det e skar när man ser sprutan åka in i armen eller vad den nu än åker in:P
ska håll min fru i handen:P       (ajna):P:P:P

men aja nu har jag jag inget mer att skriva :P        pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0