paramore where the lines overlap!!!

älskar älskar älskar paramore!
dom är så himla grymma,jag va där med min syrra kussen o min käre bror.
det va så himla rooooooligt,jag kunde nästan alla låtar,hon haley williams är så sööt i sitt blonda hår.
hon va var förut rödhårig men nu blond,skit sööööt!!!!!!!!!! det var en skit roligt upplevelse o jag o min kusse hoppa som bara den. först stod vi i mitt o blev moooooooooos,vi blev skit klämda,så vi börja typ snacka med alla som vi kom lite fööör nära:P men aja här kommer where the lines overlap,älskar den låten,det är nån annan som spelar in,men jag tyckte det va lite coolt,för vi va ju där,men här kommer låten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0