FREDAG!

hejhej bloggen!
sorry för att jag inte har bloggat på att tag,men jag har varit upptagen.
idag hade vi halv dag,så j*vla skönt!,vi hade bara 3 lektioner,svenska två gånger o sen hade vi so.
jag va med natta o jonte o kevin,jag o kevin kolla på hostel 1,så j*vla f*cking äcklig,usch!!!!
dom typ torterade folk,o dom fick betalt:S s*it äckligt,jag skrek typ hela tiden,asså en kille (han som torterade folk) klippde av en killes hälsenor o sen sa han: you´re free too go! = du är fri att gå,o han visste ju inte att killen hade kappat hans hälsenor så han reste sig upp,o hans hälsenor typ flög upp,så himla äckligt.
o en annan kille brände än tjej med en brännare typ,o hennes öga ploppa ut:O o när hon såg sig själv i spegel så tog hon självmord:O:S:( men annars har vi haft skit kul,jag o kevin hade tävling om vem som kunde tugga tuggummi längst,vi hade 22 varsina tuggummin,o sen tog vi ut dom o gjorde ett hopprep:P lägger upp en video sen:P aja nu ska jag chilla lite,det e ju fredag:D pussokram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0